Hoe maak je bekende tv-programma’s ook populair op Facebook?

Met deze opdracht zijn wij aan de slag gegaan voor KRO-NCRV. Voor Jinek, Brandpunt, de Reünie, De Slimste Mens, De Monitor en Keuringsdienst van Waarde hebben wij Facebookadvertenties ingezet om het aantal paginalikes en app downloads te vergroten.

Resultaat Facebook ads

De Facebookpagina’s waarvoor we hebben geadverteerd kregen een flinke boost in likes. Door intensief te monitoren op ingezette beelden, teksten en doelgroepen heeft ons Facebook advertising team de beste resultaten behaald. Zo waren de kosten per like voor sommige pagina’s slechts 11 cent!
Met deze extra fans begint het spel pas echt en kunnen de redacties van de programma’s aan de slag om een actieve community op te bouwen.

Periode: 2015 en 2016

Accounts waarvoor we hebben geadverteerd:

Facebook Jinek
Facebook KRO-NCRV De Reünie
Facebook De Slimste Mens
Facebook Brandpunt
Facebook Keuringsdienst van Waarde