fbpx
20 juni 2019

Irma Knol lanceert eigen YouTube kanaal

BREDA – Irma Knol zal vanaf 21 juni in de voetsporen treden van haar zoons Enzo en Milan Knol. Na haar succes op Instagram, met meer dan 330.000 volgers, is YouTube nu aan de beurt. Op haar kanaal zal ze wekelijks gaan vloggen en haar leven delen met haar kijkers. Onderwerpen die voorbij zullen komen zijn healthy lifestyle, familie, motorrijden en fashion.

Irma maakt al langere tijd weekvlogs voor Libelle TV, maar maakt nu heel bewust de keuze om een eigen kanaal te starten. Op deze manier hoopt ze haar creativiteit nog beter kwijt te kunnen. Haar samenwerking met Libelle loopt echter gewoon door!

Dat Irma zelf ‘YouTuber’ wordt is niet zonder reden: “Ik merk dat 35-plussers nog huiverig zijn als het op kijken naar influencers en zelf plaatsen van content aankomt. Dit wil ik graag veranderen door deze mensen te laten zien dat het onwijs leuk en normaal is. Door een community op te bouwen van ‘oudere’ influencers (beautyvloggers, stylisten, startende ondernemers) en samen met hen aan de slag te gaan, hoop ik dit te kunnen bereiken!  

Ben je benieuwd en wil je Irma volgen? Haar kanaal is nu hier te vinden! Haar eerste video verschijnt vrijdag 20 juni om 17:00 uur. Hierin staat een Q&A met familie centraal.

Management

Het management van Irma Knol ligt al enige tijd bij Scooperz: Manager Felix van Wissen: “Influencer management betekent dat we alle dagelijkse zaken zoals uitnodigingen voor events, interview verzoeken, etc afhandelen. Ook bemiddelen we in deals, zodat Irma volledig ontzorgt is en gewoon lekker haar ding kan doen. Wij twijfelen er niet aan of haar kanaal wordt net zo’n succes als dat van haar zoons en zal een heel nieuwe doelgroep warm laten lopen voor YouTube.”

Wil je samenwerken met Irma? Neem dan contact met ons op via teamirma@scooperz.nl of +31 768 200 202