https://www.youtube.com/watch?v=xtGr9na3yJw

Doelgroep bereiken en overtuigen middels influencer campagne

Air-up heeft een innovatief en gezonder alternatief voor frisdrank in de markt gebracht. De opdracht aan Scooperz was om de naamsbekendheid snel te vergroten onder hun doelgroep.

Het plan voor Air-up
Air-up wilde in korte tijd zoveel mogelijk jongere mensen online bereiken en fan maken van hun unieke product.

Hoe heeft Scooperz dit gedaan?
1. Uitgebreide doelgroepanalyse
2. Influencers geselecteerd met een perfecte match met de doelgroep.
3. Van influencers ambassadeurs gemaakt. De gekozen influencers zijn voor langere tijd verbonden aan Air-up. Dit zorgde (en zorgt) voor vertrouwen in het merk en continue herkenbaarheid.

Resultaat
Een miljoenenbereik en een ongekend commercieel succes! Na een eerste proefcampagne is de samenwerking tussen Air-up en Scooperz meermaals vernieuwd en blijven de resultaten door het dak gaan. Zij blij, wij blij!

Air up gif

REACTIE KLANT

Met Scooperz samenwerken is altijd een feest, campagnes worden goed voorbereid en het team denkt altijd mee. We hebben al meerdere campagnes opgezet en zijn altijd tevreden met de leuke content, en goede resultaten.

Sven Hoogeland
Jr. Influencer Manager – air up

Dit wil ik ook!