Gen Z benaderen via social media?

Een TikTok campagne is dé manier!

Wij hielpen Galderma met een TikTok campagne
voor hun product Benzac!

AANPAK

Een sterke online presence creëren met TikTok

Met wereldwijd 800 miljoen actieve gebruikers is TikTok het social platform van dit moment! De kracht van TikTok? De native gebruiker: TikTok’ers die de vrijheid krijgen hun eigen video’s te maken die passen bij hun persoonlijke stijl.

Benzac is een OTC geneesmiddel dat dient als een snelle effectieve manier tegen jeugdpuistjes. Hoe maak je dit product favoriet onder Gen-Z? Voor de campagne schakelden we de meest iconische Nederlandse TikTok’ers in zoals Emma de Ruiter, Folkert en Jacco.

Uiteraard werkten ook onze eigen talenten Ronan van der Loo en Enzo Frieser hieraan mee. We vroegen hen een video te maken, geheel in eigen, herkenbare stijl, waarin zij door middel van sketches informatie over de mythes en vooroordelen van puistjes deelden. En uiteraard de oplossing gaven die wél werkt: Benzac.

Benzac TikTok case video
OOK JE DOELGROEP BENADEREN VIA TIKTOK?

Neem dan contact met ons op. Benzac kwam bij Scooperz met de vraag om hun merk te activeren onder hun doelgroep: tieners van 12 tot 18 jaar. Wij creëerde een sterke online presence voor Benzac door inzet van een TikTok campagne over de mythes en vooroordelen van puistjes.

Stap in de belevingswereld van je doelgroep en zorg voor herkenning. Ook met een niet-sexy merk kun je een campagne draaien. Durf te vertrouwen in je bureau.

Mark van der Niet
Sales & Marketing Manager – Galderma