https://www.youtube.com/watch?v=i6FZerjGwLA

Bol.com & Glowmovies

De opdracht van Bol.com
Van Bol.com kregen we de opdracht om hun merk en app verder te promoten. Hierbij is een toffe samenwerking met Glowmovies ontstaan met als doel om de jongere doelgroep te bereiken.

De rol van Scooperz
De rol van Scooperz bij een samenwerking tussen een merk en influencers (in dit geval Glowmovies) is om ervoor te zorgen dat de samenwerking zo soepel en succesvol mogelijk verloopt. Het is belangrijk om een ‘sweet-spot’ te vinden van content die past bij het merk, de doelgroep en de influencers. Bol.com met het idee om een loods te vinden zodat de gasten van Glowmovies ook tijdens de wintermaanden door konden vlammen. Deze toffe creatieve werkplaats, gerealiseerd door Dept Agency, gaf Rik en Jesper de volledige vrijheid om alles te bouwen wat ze konden bedenken.

Resultaat
Met 9 non-dedicated video’s, 2 dedicated video’s en een kick-off is de samenwerking meer dan succesvol te noemen. Ruim 9,5 miljoen weergaven en bijna alle video’s hebben in de #10 trending van Nederland gestaan.

Benieuwd wat zij of andere influencers voor jou kunnen betekenen? Neem dan contact op met ons!

Vivera TikTok campagne