CliniClowns clowns vrolijk rode neus

Betekenisvolle webcare

Sinds 2017 mogen we met liefde CliniClowns ondersteunen met webcare. CliniClowns toveren dagelijks een lach op de gezichten van zieke kinderen en dementerende volwassenen. Om dit mooie werk op deze manier te blijven doen, is het belangrijk dat vragen, opmerkingen en complimenten van donateurs met alle aandacht beantwoord worden.

AANPAK

Andere benadering van webcare

Donateurs die de organisatie met trots steunen, voelen door persoonlijke ervaringen ook vaak verbinding met het merk. Achter ieder hartje of knipoog kan dus een belangrijk verhaal zitten. Het is daarom belangrijk dat daar persoonlijke aandacht voor is. Het is een andere benadering van webcare.

Beantwoord snelheid binnen 60 minuten

Per week behandelen we gemiddeld 300 complimenten

RESULTAAT

Beste Webcare

In tegenstelling tot veel andere merken zijn we bij CliniClowns niet reactief maar proactief. We proberen zo veel mogelijk de conversatie met donateurs op gang te krijgen, zodat er een betekenisvolle band wordt opgebouwd. Deze aanpak heeft geresulteerd dat CliniClowns en Scooperz de Award voor Beste webcare in de categorie Goede Doelen hebben ontvangen. Een resultaat om trots op te zijn.

Samen met Scooperz heeft CliniClowns afgelopen jaar mooie slagen kunnen maken op webcare gebied. We hebben een hecht team dat met enthousiasme en oprechte aandacht in contact gaat met de achterban. We streven naar kwalitatieve conversaties.

Sarah Comajta
Content marketeer & Webcare Coordinator – CliniClowns