Candyman snoep

Scooperz wordt Snoeperz

De meeste mensen kennen de Salmiakknotsen en de Manna plofrijst, maar niet het overkoepelende merk Candyman. Onze ultieme uitdaging: maak Candyman een populair merk op social media.

AANPAK

Candyman als populair merk op social media

Om de naams- en merkbekendheid van Candyman te vergroten maken we inhakers, winacties, spelletjes en delen we de leukste snoepinspiratie voor traktaties. Kleurrijk, humoristisch en vooral lekker zoet! Onze advertising specialisten zorgen ervoor dat de juiste doelgroep de content te zien krijgt.

Elke maand inspirerende traktatie-tips!

Likeable content op social media

Candyman snoep nieuw
RESULTAAT

Candyman

De social media posts voor Candyman zijn herkenbaar en likeable voor de doelgroep. We letten vooral op bereik en interactie en deze groeit iedere week! Op 1 april belandde onze Candyman inhaker op het lijstje met de beste 1-april inhakers van The Best Social Media.

De inzet van branded content online helpt ons enorm in het vergroten van de merk- en conceptbekendheid van onze merken Candyman en Italiano. Scooperz – meester in Creative Content - stimuleert de interactie met onze doelgroep op een verfrissende, prikkelende en humoristische wijze. Scooperz zit niet tegenover ons aan tafel, maar naast ons...

Mandy Rosheuvel-Turner
Senior Brandmanager – Copar