Irma Knol

400k
58k
100k

Een online entertainer!

Irma Knol is in 2014 begonnen met Instagram. Deze werd door haar zoon Enzo Knol aangemaakt: “Dit moet je ook echt gaan doen, mam!” Op het begin een lekker veilig, gesloten profiel, maar toen Irma haar profiel openbaar maakte, stroomden de volgers binnen! Het is ook geen verrassing dat haar zoons de ‘aanstichters’ van haar social media zijn. Milan Knol en Enzo Knol behoren namelijk al jaren tot de grootste en bekendste YouTubers van Nederland!

Funfact: Irma’s eerste post ooit was een foto samen met Sjen (haar jongste zoon).

Hoewel Irma als het ware ‘vanzelf’ in de Instagram-wereld is gerold, is ze inmiddels ook in YouTube-land aanwezig. Zo vlot Irma Knol sinds januari 2019 voor Libelle TV. Toen Libelle haar benaderde om deze samenwerking aan te gaan, hoefde Irma geen twee keer na te denken! Nu laat ze hier iedere week zien hoe haar leven eruitziet en wat voor toffe dingen ze allemaal doet.

558
Volgers

Op alle platformen

74

Videos

58

Subscribers

2,5

Views

@irmaknol

Irma Knol Filmfestival van Cannes
Passie & Advies

Wat Irma Knol leuk vindt aan het zijn van een influencer

Irma vindt vooral de vrijheid geweldig. Het zelf bepalen wat je doet, met wie en waar. Ook het samenwerken met hele toffe merken zoals Libelle en het ontmoeten van heel veel nieuwe mensen zijn dingen die het werk zo mooi maken. Voor Irma is ook het contrast met haar oude baan enorm (juridisch secretaresse). Deze switch is iets waar ze nog steeds erg van geniet.

“Advies? Gewoon doen en wees jezelf! Probeer niemand na te doen, maar kijk goed naar anderen voor ideeën en advies.

Media samenwerkingen

Koffietijd
3FM bij Kaj van der Ree
Libelle promoties

Filmografie

The Angry Birds Movie 2 – stemacteur

Samenwerkingen
Irma en Enzo Knol
Toekomst

Plannen voor de toekomst

Sinds juni 2019 heeft Irma een eigen YouTube kanaal. Hier kan ze nog meer haar eigen creativiteit kwijt! Haar samenwerking met Libelle TV gaat natuurlijk ook gewoon door. In de toekomst wil Irma uiteraard sterk blijven doorgroeien op alle kanalen en blijven doen wat ze nu doet.

Ook merkt Irma dat 35-plussers nog huiverig zijn als het op kijken naar influencers en zelf plaatsen van content aankomt. Dit wil ze graag veranderen door deze mensen te laten zien dat het onwijs leuk en normaal is. Door een community op te bouwen van ‘oudere’ influencers (beautyvloggers, stylisten, startende ondernemers) en samen met hen aan de slag te gaan, hoopt Irma dit te kunnen bereiken!

Benieuwd wat Irma voor jouw merk kan betekenen?

Samenwerken met

Irma

Stuur ons een bericht!







Contactgegevens

Felix van Wissen
Influencer management
TeamIrma@Scooperz.nl
+31 6 53 75 66 20
+31 768 200 202

Mediakit Irma

Downloaden

Benieuwd naar al onze talenten?

Bekijk hier het overzicht