Imago- en reputatiemanagement

Hoe ga je om met slechte reviews, een tweet van een ontevreden BN’er of een onverwachte crisis? Een ding is zeker: het vraagt om een sterk staaltje imago- en reputatiemanagement. Webcare is al lang niet meer inzetbaar als alléén online klantenservice. Het is een onmisbaar onderdeel van je communicatiestrategie om je imago en online reputatie te versterken. Zowel voor profit als non-profit (overheidsinstanties en goede doelen). Dit bereiken wij door: 

  • Negatief sentiment om te buigen naar positief sentiment door snel te reageren op (burger)vragen en klachten, negatieve reviews en beoordelingen. 
  • Altijd als eerst op de hoogte te zijn van wat er speelt en issues vroegtijdig te signaleren door de social media kanalen intensief te monitoren;
  • Social media huisregels op te stellen en te modereren indien nodig
  • Een projectteam samen te stellen (met woordvoering, communicatie en marketing) voor korte lijnen voor kwaliteitsbewaking en korte lijnen
  • Benieuwd wat wij op webcare voor je kunnen betekenen?
    Stuur ons een mail naar info@scooperz.nl
    of bel naar +3176 8200202